ՌԴ նախագահ Վլադիմիր Պուտինը հայտարարել է, որ Ռուսաստանը շուտով կկիրառի հայելային միջոցառումներ՝ Չինաստանի քաղաքացիների համար վիզայի ռեժիմը վերացնելու համար։ «Մեր չինացի ընկերների՝ Ռուսաստանի քաղաքացիների համար անվիզա ռեժիմ մտցնելու վերաբերյալ որոշումը, անկասկած, կնպաստի մեր ժողովուրդների միջև կապերի հետագա ամրապնդմանը: Մեր կողմից հայելային միջոցառումները շատ շուտով ուժի մեջ կմտնեն Չինաստանի քաղաքացիների համար»,- ասել է Պուտինը։               
  • «Կարևոր է, որ հա­սա­րա­կու­թ­յու­նը, ժո­ղո­վուր­դը  լսի իր լա­վա­գույն զա­վակ­նե­րին, գնա նրանց հետևից»

    «Կարևոր է, որ հա­սա­րա­կու­թ­յու­նը, ժո­ղո­վուր­դը լսի իր լա­վա­գույն զա­վակ­նե­րին, գնա նրանց հետևից»

    14.02.2020| 02:12
    «Ի­րա­տե­սը» զրույ­ցի է հրա­վի­րել գրող, գրա­կա­նա­գետ ՆՈ­ՐԱՅՐ Ա­ԴԱ­ԼՅԱ­ՆԻՆ:
  • Փոքր՝ տարածությամբ, հսկայական՝ ժամանակի մեջ

    Փոքր՝ տարածությամբ, հսկայական՝ ժամանակի մեջ

    11.02.2020| 23:37
    Մարտիրոս Սարյանի տուն-թանգարանում տեղի ունեցավ հունարենի համաշխարհային օրվան նվիրված միջոցառում, որը կազմակերպել էր Հայաստանի հունական համայնքների միությունը: Ցերեկույթը կրում էր «Հունարենի համաշխարհային օր» խորագիրը:
  • Մալթայի ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը Սերգեյ Սմբատյանի ղեկավարությամբ կներկայացնի «Ռուսական հնչյուններ» խորագրով համերգային ծրագիրը

    Մալթայի ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը Սերգեյ Սմբատյանի ղեկավարությամբ կներկայացնի «Ռուսական հնչյուններ» խորագրով համերգային ծրագիրը

    11.02.2020| 12:14
    Դիրիժոր Սերգեյ Սմբատյանի ղեկավարությամբ փետրվարի 15-ին Մալթայի ֆիլհարմոնիկ նվագախումբը կներկայացնի ռուսական դասական երաժշտության երեկո։ «Ռուսական հնչյուններ» խորագրով համերգային ծրագիրն ընդգրկում է ռուս կոմպոզիտորների ստեղծագործություններ՝ Սերգեյ Պրոկոֆևի Ջութակի թիվ մեկ կոնցերտը և Ալեքսանդր Սկրյաբինի Թիվ երկու սիմֆոնիան։
  • «Իմ կի­նոն իմ ե­րաժշ­տու­թ­յունն է, ես դե­րե­րը պատ­մում եմ, խա­ղում եր­գե­րի մի­ջո­ցով»

    «Իմ կի­նոն իմ ե­րաժշ­տու­թ­յունն է, ես դե­րե­րը պատ­մում եմ, խա­ղում եր­գե­րի մի­ջո­ցով»

    11.02.2020| 04:01
    Երևան-Փա­րիզ-Բ­ր­յու­սել. այս­պի­սի աշ­խար­հագ­րու­թ­յուն է ան­ցել կոմ­պո­զի­տոր, դաշ­նա­կա­հար, երգ­չու­հի, դե­րա­սա­նու­հի ՆԱ­ՌԱ ՆՈ­ՅԱ­ՆԸ: Մաս­նա­գի­տա­կան այս ուղղ­վա­ծու­թ­յուն­նե­րը մե­կը մյու­սին լրաց­նում են: «Դաշ­նա­մու­րը, ի­հար­կե, այն հիմքն է, ո­րից ծն­վում են իմ ֆիլ­մե­րը, ե­րաժշ­տու­թ­յու­նը, երևա­կա­յա­կան ճամ­փոր­դու­թ­յու­նը: Ե­թե դրան­ցից մե­կը չլի­ներ, ես չէի լի­նի այն­պի­սին, ինչ­պի­սին կամ այ­սօր»,- ա­սում է Նա­ռա Նո­յա­նը: Նշենք, որ փետր­վա­րի 22-ին հայ հան­դի­սա­տե­սը հնա­րա­վո­րու­թ­յուն ու­նի ներ­կա լի­նե­լու երգ­չու­հու երևա­ն­յան հեր­թա­կան հա­մեր­գին: Նրա կա­տա­րում­նե­րը մեծ տա­րա­ծում ու­նեն նաև հա­մա­ցան­ցի շնոր­հիվ, թեև ոչ բո­լո­րը գի­տեն, որ սիր­ված եր­գե­րի ինք­նա­տիպ կա­տա­րո­ղը հա­յու­հի է, ա­վե­լին՝ Ժան­նա Բլ­բու­լ­յա­նի դուստ­րը, Լևոն Բլ­բու­լ­յա­նի զար­մու­հին:
  • Մաեստ­րո Չե­քի­ջ­յա­նը չի խմ­բագ­րել  Ալ. Հա­րու­թ­յուն­յա­նի Կան­տա­տի խոս­քե­րը

    Մաեստ­րո Չե­քի­ջ­յա­նը չի խմ­բագ­րել Ալ. Հա­րու­թ­յուն­յա­նի Կան­տա­տի խոս­քե­րը

    11.02.2020| 03:52
    Հայ կոմ­պո­զի­տո­րա­կան ար­վես­տի 11-րդ փա­ռա­տո­նի բաց­ման հա­մեր­գին Հա­յաս­տա­նի պե­տա­կան սիմ­ֆո­նիկ նվա­գա­խում­բը և Հա­յաս­տա­նի ազ­գա­յին ա­կա­դե­միա­կան երգ­չա­խում­բը ներ­կա­յաց­րել են Ա­լեք­սանդր Հա­րու­թյու­նյա­նի վո­կալ-սիմ­ֆո­նիկ ստեղ­ծա­գոր­ծու­թյուն­նե­րը՝ «Ասք հայ ժո­ղովր­դի մա­սին» վո­կալ-սիմ­ֆո­նիկ պոե­մը (խոսք՝ Ա­շոտ Գրա­շու‚ է­պիգ­րաֆ­ներ՝ Սիլ­վա Կա­պու­տի­կյա­նի և Գևորգ Է­մի­նի) և «Կան­տատ հայ­րե­նի­քի մա­սին» ստեղ­ծա­գոր­ծու­թյու­նը (խոսք՝ Ա­շոտ Գրա­շու և Սար­մե­նի)։
  • «Գր­քի հա­ջո­ղու­թ­յու­նը դր­սում պայ­մա­նա­վոր­ված չէ վա­ճառ­քի ցու­ցա­նի­շով»

    «Գր­քի հա­ջո­ղու­թ­յու­նը դր­սում պայ­մա­նա­վոր­ված չէ վա­ճառ­քի ցու­ցա­նի­շով»

    07.02.2020| 02:10
    Ի՞նչ քայ­լեր են ար­վում հայ գրո­ղին, գրա­կա­նու­թյու­նը հա­յաս­տա­նյան ու մի­ջազ­գա­յին գրա­շու­կա­յում ներ­կա­յաց­նե­լու հա­մար: Ո՞րն է գրա­կան գոր­ծա­կա­լի գոր­ծա­ռույ­թը: Ի՞նչ խո­չըն­դոտ­ներ են հան­դի­պում այդ ճա­նա­պար­հին և ի՞նչ ձեռք­բե­րում­ներ են ար­ձա­նագր­վել: Այս մա­սին է մեր զրույ­ցը «Ա­ՐԻ» գրա­կան գոր­ծա­կա­լու­թյան հիմ­նա­դիր տնօ­րեն, գրա­կան գոր­ծա­կալ Ա­ՐԵ­ՎԻԿ ԱՇ­ԽԱ­ՐՈ­ՅԱ­ՆԻ հետ:
  • Կով­կա­ս­յան գնաց­քի վեր­ջին վա­գո­նում

    Կով­կա­ս­յան գնաց­քի վեր­ջին վա­գո­նում

    07.02.2020| 02:07
    «Իր գոր­ծու­նեու­թյան ըն­թաց­քում` 1916-1921 թթ., Վրա­ցա­կան գե­ղար­վես­տա­կան միու­թյու­նը կազ­մա­կեր­պել է ըն­դա­մե­նը ե­րեք ցու­ցա­հան­դես (1919-1920 թթ.), ո­րոնք, Հայ ար­վես­տա­բան­նե­րի միու­թյան անց­կաց­րած ցու­ցա­հան­դես­նե­րի հա­մե­մատ, ա­վե­լի փոք­րա­թիվ ու սա­կա­վա­մարդ էին, թե, վրա­ցի և ռուս վար­պետ­նե­րի հետ, այս­տեղ ցու­ցադր­վել են նաև Հմա­յակ Հա­կո­բյա­նը, Վահ­րամ Գայ­ֆե­ճյա­նը, Ա­լեք­սանդր Բաժ­բեուկ-Մե­լի­քյա­նը, Եր­վանդ Քո­չա­րը և ու­րիշ­ներ»։ Ա­րա­րատ Ա­ՂԱ­ՍՅԱՆ, «Հայ կեր­պար­վես­տի զար­գաց­ման ու­ղի­նե­րը 19-20-րդ դա­րե­րում»
  • «Աղ­քատ երկ­րում չես կա­րող մար­դուց ակն­կա­լել, որ նա տոմս գնի և գնա թատ­րոն, օ­պե­րա, սիմ­ֆո­նիկ հա­մեր­գի»

    «Աղ­քատ երկ­րում չես կա­րող մար­դուց ակն­կա­լել, որ նա տոմս գնի և գնա թատ­րոն, օ­պե­րա, սիմ­ֆո­նիկ հա­մեր­գի»

    07.02.2020| 01:56
    «Ի­րա­տե­սի» հյու­րը դե­րա­սա­նու­հի, Հան­րա­յին ռա­դիո­յի մշա­կու­թա­յին հա­ղոր­դում­նե­րի խմ­բագ­րու­թյան ռա­դիո­թատ­րո­նի բաժ­նի խմ­բա­գիր, հա­ղոր­դա­վար, ՀՀ վաս­տա­կա­վոր ար­տիստ ՄԱՅ­ՐԱ­ՆՈՒՇ ԳՐԻ­ԳՈ­ՐՅԱՆՆ է: Ի դեպ, վա­ղը՝ փետր­վա­րի 8-ին, սիր­ված դե­րա­սա­նու­հու ծնն­դյան օրն է, շնոր­հա­վո­րում ենք, մաղ­թում լա­վա­գույ­նը կյան­քում:
  • Համազգայինը մեկնում է Կիպրոս

    Համազգայինը մեկնում է Կիպրոս

    06.02.2020| 17:59
    Սոս Սարգսյանի անվան համազգային պետական թատրոնը մեկնում է Կիպրոս` մասնակցելու «5 вечеров на кипре» միջազգային չորրորդ փառատոնի:
  • Ֆիլ Նայ­թի և նրա բիզ­նե­սի կա­յաց­ման ինք­նա­տիպ ճա­նա­պար­հը

    Ֆիլ Նայ­թի և նրա բիզ­նե­սի կա­յաց­ման ինք­նա­տիպ ճա­նա­պար­հը

    04.02.2020| 01:07
    «Է­դիթ Պրինտ» հրա­տա­րակ­չու­թյու­նը լույս է ըն­ծա­յել «Նայ­քի» հիմ­նա­դիր Ֆիլ Նայ­թի «Կոշ­կա­վա­ճա­ռը» բեսթ­սե­լե­րը, ո­րը հա­յե­րեն է թարգ­մա­նել լրագ­րող, PR մաս­նա­գետ ՌՈ­ԶԱ ԳՐԻ­ԳՈ­ՐՅԱ­ՆԸ: «Ֆիլ Նայ­թը մշ­տա­պես ա­ռեղծ­ված է ե­ղել շա­տե­րի հա­մար, հազ­վա­դեպ է հար­ցազ­րույց­ներ տվել: Այս գր­քում նա բա­ցա­հայ­տում է իր ըն­կե­րու­թյան պատ­մու­թյու­նը, ըն­կե­րու­թյուն, ո­րը մի­լիո­նա­վոր մարդ­կանց ներ­կա­յաց­րեց նո­րաոճ մար­զա­կո­շիկ­ներ և ի­րա­կա­նաց­րեց նրանց ե­րա­զան­քը»,- ա­սում է Ռո­զա Գրի­գո­րյա­նը: